tisdag 21 april 2009

Jag lever - men inte Peter

Det känns lite fjuttigt att klaga på ett brutet nyckelben. Jag lever i alla fall. En mycket nära vän och löparkompis dog i en olycka igår. Det kändes overkligt och som en mardröm när jag fick reda på det igår. Jag förstod dock tyvärr att det var sant när jag läste GP i morse. Se pressurklipp:

Göteborgs-Posten.

Uppdaterad: 2009-04-20 19:29

Man avled i containerolycka
En man avled efter en arbetsplatsolycka på Tjörn på måndagseftermiddagen.
Mannen avled i samband med att en container skulle lastas på en lastbil.
Olyckan händestrax före klockan 15.30 vid en återvinningsstation nära Björholmens marina, på nordvästra Tjörn.
Erik Nordin, 031-62 40 00

Copyright © 1995 - 2008 Göteborgs-Posten

Bohusläningen:
Man dog i containerolycka

En man i 20-årsåldern omkom på måndagseftermiddagen i samband med att en container skulle lastas på en lastbil vid en återvinningscentral på Tjörn. Mannen hamnade på något sätt i kläm vid containern och skadades så svårt att hans liv inte gick att rädda.

Publicerad 20 april 2009

Inga kommentarer: