tisdag 31 augusti 2010

Petrofrisk-aktiviteten Höstruset

Industrierna i Stenungsund anordnar gemensamma aktiviteter för att främja hälsan hos de anställda. Det är AkzoNobel, Perstorp, Ineos och Borealis som ligger bakom Petrofrisk. Jag fick en inbjudan av dem att vara med i Höstruset. Ett kuperat lopp på 5 km. Jag tyckte att jag lade upp det bra genom att ta det lungt i starten för att orka mig uppför alla backar innan det bar utför igen. Se data från Garmin connect:
Först en liten uppvärmning inför Höstruset på 1,5 km

Själva tävlingen Höstruset 5 km. Färdtid 00:20:57 (4.11 min/km)

Sedan en tuff nervarvning med intervaller ihop med Ulf:

1 kommentar:

Anonym sa...

nu blir du svår.... he he
4:12 då hade jag fått kämpa, men kanske...
var väl tur jag var så sen från jobbet så jag inte var med..
nu blir det prio med löpträningen
efter Tempoloppet på cykel nu på söndag sen är det väl snart dax att ställa in racern i källaren

Dan Dallas